Start > Körkortsforum > Muntligt teoriprov

Muntligt teoriprov

Gäst 2016-05-17 14:58 ! Citera #
A 2016-05-17
Hej ni som har gjort det muntliga provet måste ni ha något intyg eller så
I vissa fall kan dom kräva läkarintyg på att du har nått problem, kan du inte visa upp ett sådant så kommer du få göra provet på datorn..
Julia 2016-05-21 23:35 ! Citera #
Hur många frågor får man när man gör muntligt??
E 2016-05-27 16:04 ! Citera #
:? Du måste skicka in en ansökan om varför du måste göra det muntligt om du har något handikapp exempel det ska stå i papperet typ från när du var liten. Jag har ansökt om förlängd tid.
Gäst 2017-02-21 18:00 ! Citera #
Om du vill ha muntligtprov och verkligen behöver det behöver du skicka in ditt intyg på det stället du gjorde din adhd/add/dyslexi utredning till Trafikverket o sedan vänta på ett brev som kommer hem till dig om dom godkänt detta och då skrivs det automatiskt in i Trafikverket på bokaprov, du kan välja att antingen ha muntligt,förlängt prov eller vanligt prov efter du valt så är allt som det vanliga men om du bokar via telefon så säger du bara vad du vill! Peace out
Viking 2017-05-12 01:08 ! Citera #
Är de lättare med muntligt ? Hur många frågor är de? Är de jag som ska typ svara rätt så nära som möjligt typ , vill gärna veta med , hålt på ett år nu å svårt att läsa mvh kör sugen på A
Gäst 2017-05-12 14:47 ! Citera #
Viking 2017-05-12
Är de lättare med muntligt ? Hur många frågor är de? Är de jag som ska typ svara rätt så nära som möjligt typ , vill gärna veta med , hålt på ett år nu å svårt att läsa mvh kör sugen på A
Du kan bara få muntligt om du har problem med att läsa frågorna..
Antalet frågor är lika många, och därför måste du ha lika många rätt för att klara teoriprovet..
Och du ska inte ”typ svara så nära rätt som möjligt” Du SKA svara helt rätt för att få rätt på frågan som ställs..
Varit med 2017-08-06 21:56 ! Citera #
Min son har läat i snart ett år. Han får välja om han vill ha förlängd provtid eller muntligt. Vid provtiden har man 3 alternativ men inte vid muntligt. Vi ska skriva en gång till sen tar vi muntligt. Han klarade uppkörningen men hade 5 fel för mycket på provet så nu provar vi igen.
Gäst 2017-08-07 13:15 ! Citera #
Varit med 2017-08-06
Min son har läat i snart ett år. Han får välja om han vill ha förlängd provtid eller muntligt. Vid provtiden har man 3 alternativ men inte vid muntligt. Vi ska skriva en gång till sen tar vi muntligt. Han klarade uppkörningen men hade 5 fel för mycket på provet så nu provar vi igen.
Om din son hade 5 fel för mycket så måste han ha legat på ett slutresultat på 47 rätt av 65 möjliga.
Det är ganska dåligt, så han behöver definitivt plugga mer teori...
Ice 2018-09-06 09:01 ! Citera #
Hur många frågor får man när man gör muntligt??
Gäst 2018-09-09 22:10 ! Citera #
Nån mer som har gjort muntligt ska nämligen göra det den 26 september.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I dag 07:23
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor