Start > Körkortsforum > Viktigt med senaste boken??

Viktigt med senaste boken??

jen 2009-02-16 20:39 ! Citera #
Hej är det viktigt att ha senaste upplagan av körkortsboken? eller klarar man sig med en som är några år?? :lol:
Gäst 2009-03-30 10:49 ! Citera #
Regler och annat uppdateras men dom viktigaste finns ju med i alla men nog bäst att ha nya ändå
popup_pete 2009-04-07 01:16 ! Citera #
Gör du övningar och teori på trafikskolan tror jag att du får med alla ändringar.
Beror iof på hur gammal din bok är.
MaryAlenbratt 2009-04-20 19:47 ! Citera #
Jag tror att det är bäst att ha den nyaste boken. Regler och andra saker ändras ju hela tiden så om man lär sig fel kan man ju göra fel både på teorin och uppkörningen.
djmatuse 2009-04-25 10:43 ! Citera #
Jag fick nya böcker och där finns nästan allt, alla regler och alla nya saker som man måste tänka på. Så jag rekommendera för er nya böcker.
Rivera 2009-04-26 18:32 ! Citera #
Min trafik lärare sa att böckerna får max vara 2 år gamla, annars får man inte lära sig allt nytt typ? Så max två år gamla, helst nya.
twina 2009-05-19 21:41 ! Citera #
Nej jag tror det är bättre att läsa på den nya då de flesta kommer upp på själva teoriproven.
Galifir 2009-05-25 19:51 ! Citera #
Helt klart är det bäst med det senaste, många saker ändrar sig under ett år och jag skull einte vara förvånad om nyare saker kommer oftare på uppkörningar. Det ligger liksom i tiden och någon man kan kugga om man inte hängt med på nya saker som dykt upp.

En anna sak är ju viktig oscså och det är att hålla koll på sin omgivning eller där man ska köra upp, vem vet det kansek har kommit ett vägarbete där man är helt säker på hur man ska köra och man inte uppfattar skillnaden pga att man är FÖR säker på en sak.
Sylver 2009-06-06 11:28 ! Citera #
Vet nån om det är möjligt att låna körtkortsböckerna nånstans på bibliotek eller om de bara säljs?
patohls 2009-06-24 14:31 ! Citera #
Använder mig av STR:s senaste studiematerial men jag vet att andra inte gör det. Som någon sa så ändras ju regler då och då men grunderna kan man alltid lära sig från äldre böcker. Fick höra från en trafiklärare att en bok med 5 år på nacken fungerar alldeles utmärkt. Kan möjligtvis kompletteras med tester från internet och diverse häften.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor