Körkortonline > Körkortsforum > Frågor om inspektörer och bedö…

Frågor om inspektörer och bedömning

Gäst I dag 21:45 ! Citera #
Hej,
Jag vill gärna höra era erfarenheter av uppkörningar och inspektörerna,
Vad är det dom tittar extra mycket på? Trafiksäkerhet de förstår jag också men man läser att visa gjorde flera fel på uppkörningen och ändå fick de godkänt såklart undrar ja nu. Hur det kommer sig.

Sen en annan sak. Typ de föredra har sagt att inspektörerna i Stockholm är kända för att vara hårdare än i andra orter ni som kört upp på flera orter vad säger ni?
För ja man vill gärna tro att inspektören vill att man ska lyckats men dom känns lite dryga i attityd tycker jag.
Jag har gjort 1 uppkörning i Väsby, inspektören misstolkade mig helt och hållet i en rondell. Så då fick jag underkänt.
Buhu I dag 22:58 ! Citera #
Tycker dom alla är dryga. Är från Stockholm och körde upp 5 ggr i olika städer och tog kortet i Farsta till slut. Dom alla va minst lika fyrkantiga och petiga. Tyvärr. Det har gått 5 år sen nu jag tog kortet och min syster går igenom samma visa nu. Dom tittar inte på helheten, dom kan fastna på småsaker. Om jag klarat cirkulationsplatser i en stad där jag fått köra i minst 5 olika rondeller och sen kör upp i en annan stad endast 2 dagar emellan och kuggar vid en enda cirkulationsplats, då är det kört. Man tar liksom inte hänsyn till hela bilden. Och helt ärligt, dagen efter man får körkortet så kör man oftast mycket bättre än alla dom där jävla uppkörningarna tsms.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 21:39
3
I dag 21:33
2
I dag 21:14

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor