Körkortonline > Körkortsforum > Kan man ens hitta tid efter an…

Kan man ens hitta tid efter andra försöket?

Dh I dag 15:31 ! Citera #
Jag kuggade för andra gången på landsväg igår och motivationen för körkortet var väldigt lågt. Sedan kollade jag för nya tider och såg att inga tider fanns i Stockholm. Först trodde jag att det var någon bug men sedan fick jag snabbt reda på att detta är hur bokningen ser ut utan företräde.

Jag undrar nu om det finns några metoder som är bra att tillämpa för att hitta nya tider. Ska man köpa lektioner och få trafikläraren att boka tid åt en, om det är fallet hur många lektioner ska man då köpa?

Oavsett tänkte jag ta några lektioner hos trafikskola eftersom jag tydligt behöver det. Vilken trafikskola ska man välja om man bor i Stockholm (söder om söder).
Göst I dag 17:25 ! Citera #
Hej,

Kan varmt rekommendera Hökis Trafikskola i Hökarängen. Jag körde med Johan men det finns nog andra bra. Lyckades äntligen efter några lektioner där, att få körkortet.
We I dag 18:46 ! Citera #
Du får gå in o titta efter tider flera gånger varje dag då det kommer in tider för att folk kanske kuggat sin teori och kan då inte göra körprovet.

Det finns också ett nummer till trafikverket som jag vet att många ringer till på fm för att se om tider har kommit in.

Ett annat tips är att göra uppkörningen i ett mindre samhälle som tex Finspång, Kisa, Gislaved och Malung. Är ju kanske en bit att åka men kan vara värt det.

Ge inte upp!

Du kommer fixa det

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest