Start > Körkortsforum > Körkorts blanketter

Körkorts blanketter

körkort 2009-02-15 19:03 ! Citera #
Fattar noll med blanketterna för körkort, hur många är det som ska fyllas i?
Gäst 2009-02-16 17:46 ! Citera #
* Ansökan om körkortstillstånd
* Hälsodeklaration och intyg om synprövning
* Ansökan om godkännande som handledare vid privat övningskörning

https://korkortonline.se/fakta/blanketter/
irena 2009-07-19 01:31 ! Citera #
Man besäller via länstyrelsen
eller på en körskola
Jebo 2009-08-05 10:14 ! Citera #
Jag tog kontakt med en körskola som hjälpte mig, de var suveräna att ha att göra med. De hade alla blanketterna o berättade precis vad som skulle fyllas i o vad jag behövde fixa. Kanske kan vara ett tips?
cbt 2009-08-06 15:19 ! Citera #
Skulle göra som Jebo säger, annars:
www.korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/personbil/Korkortstillstand/Ansokan/
Jessica_spellman 2009-08-07 11:23 ! Citera #
Gå till närmaste trafikskola så kan du få hjälp med allting. dem har alla blanketter och kan visa dig hur du ska gå till väga
Gäst 2009-09-24 15:32 ! Citera #
Jag gick till en körskola för att få hjälp med syntest och att skicka in blanketterna med hälsodeklaration och ansökan om körkortstillstånd. Ingen nämnde för mig att i samband med detta skulle även avgiften betalas. Körskolan skickade in ansökan till mig. Efter tre veckor kom ett brev där jag fick information att man inte kan behandla min ansökan förrän avgiften var betald. Synd att informationen inte var tydligare från början, hade då inte behövt vänta ytterligare veckor nu att kunna börja övningsköra.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo