Teoriprovet
Men byts frågorna ut blir dom svårare för varje gång man gör om eller det kan komma upp andra frågor? För du har ju gjort som sagt några gånger?
Ja, jag gjort 3 gånger och är rädd att nästa prov kommer svårare
Blir varken svårare eller lättare. Alla prov är alltid olika. Därför man måste kunna allt. Den som sitter bredvid dig å gör provet har ett annat prov en du. Vissa moment är rent ut bara plugga och lära sig, Typ miljö fordons kännedom m.m Det kan vara en fråga som tex vad står denna symbol för? Klassisk plugg fråga. Dock brukar provets majoritet stå för trafiksäkerhet och regler. Och där måste man förstå så du kan resonera dig till rätt svar. Tex titta på bilden, vem ska köra först i denna korsning? där behöver du tänka till och resonera dig fram till svaret.
Jag vet inte, för min andra teori va väldigt svår. Ibland man har ingen chans.
Ja det blir svårare och svårare så man vågar inte riktigt göra provet. Måste också boka tid och göra 2 gången men jag har 91-93 på körkortonline.se appen när jag gör den vad tycker ni jag ska göra?
På torsdag har jag teori igen 4 gången. Är väldigt stressad. Jag vill bara bli av med det teorin det är väldigt jobbigt. När jag gör prov jag känner att jag kan allt men blir inte godkänt. Sista gången jag fick 51. Jag har ingen chans
Skriv gärna hur det har gått till för dig;/
Skriver upp imorgon igen med 1 veckas marginal fick 46/52 ( siktar för det så )
Men det jobbiga är att man råkar pluggade om högereglen sam väjningsplikt plikt huvudled så det känns som man glömt allt annat
Skriver upp imorgon igen med 1 veckas marginal fick 46/52 ( siktar för det så )
Men det jobbiga är att man råkar pluggade om högereglen sam väjningsplikt plikt huvudled så det känns som man glömt allt annat
Skriv gärna hur det gått för dig. Om det finns några frågor som fastnat i din hjärna berätta gärna här.
Repetition är nyckeln till framgång
Senaste foruminläggen
Rubrik