Start > Körkortsforum > Teoriprovet

Teoriprovet

Gäst 2024-12-10 23:08 ! Citera #
Ja det är faktiskt sant man måste förstå inte bara gissa sig fram!
Gäst I går 10:32 ! Citera #
Gäst 2024-12-10
Okej, du har fått ett bra resultat 3 försöket
Ja tack, ändå en pöäng skadade mig, jag kunde haft teoriprovet nu. Jag har bokat ny prov igen på nästa fredag
Gäst I går 11:03 ! Citera #
Lycka till, hur många gånger kan man göra om teoriprov?
Gäst I går 11:59 ! Citera #
Gäst I går 10:32
Ja tack, ändå en pöäng skadade mig, jag kunde haft teoriprovet nu. Jag har bokat ny prov igen på nästa fredag
Lycka till! Som någon annan skrev, titta ordentligt på alla skyltar i frågan. Lätt att missa och då blir svaret fel. Trafiko har väldigt bra YouTube filmer som beskriver olika trafiksituationer och de kan hjälpa mycket att förstå varför man ska agera på ett visst sätt, vad olika skyltat betyder osv.
Mattias I går 15:27 ! Citera #
Många kunde inte klara provet trots att sidan inte är gratis. Jag ber dig att antingen utveckla sidan eller lämna den gratis.
Patrik I går 15:33 ! Citera #
Jag vet inte varför Trafikverket inte antar en speciell webbplats om körfrågor, varför alla dessa webbplatser och program, varav de flesta inte är gratis och inte ger bra resultat.
Gäst I går 16:29 ! Citera #
Vad menar du? Vad vill du ha för webbplats?
Gäst I går 17:57 ! Citera #
Man lär sig ej på nöta frågor, Man lär sig memorera svar. Sen kommer nya formuleringar på riktiga provet och då blir det svårt. Varför gaggar folk om gratis hit och dit:) köp en bra app typ ta körkort eller elevcentralen där boken samt ljudbok och olika moment samt frågor finns att plugga på. Är en engångssumma på typ 200 spänn. Då slipper ni göra om teoriprovet massa gånger som kostar 500 spänn per gång. Å gör gärna teorin när ni är redo att köra upp. annars blir det tidspress och då måste man göra om teorin.
Gäst I går 22:06 ! Citera #
Jag fick 51 på denna gången men till nästa vecka man vet aldrig hur ska frågorna se ut, dem kanske ska vara svårare än denna gången jag fick. Jag får panik nu, är väldigt rädd.

Senaste foruminläggen

Teoribok 2025

Körkortsboken
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo