Start > Körkortsforum > Teoriprovet

Teoriprovet

Gäst I går 18:00 ! Citera #
Okej om problemet är trafikregler så plugga mer om det. I ta körkort appen har du ju så du kan öva på kategorier. Och även se vilken procent du har på varje kategori. Förstår inte riktigt va du menar med alla svar alltid är likadana och lika viktiga?
kan ju vara tex du ser detta märke ska du lämna företräde? jag eller nej. Eller typ vilken regel gälle i denna korsning?
med 4 alternativ. Tycker mer att de finns ett logiskt svar. Gick faktiskt in nu och körde ett par frågor för att kika:)
Jag pluggade ca 4 veckor innan provet och sista 2 veckor jävligt mkt. Tyckte inte att jag blev så mkt bättre på test proven fick oftast mellan 80-90% nån gång kugga jag till och med. Men va oftast mkt slarv där jag hade missat någon skylt eller någåt på bilden osv. Så va riktigt jäkla uppmärksam på provet. Trafikos youtube kanal har bra innehåll på det mesta.

Testa även googla på gratis teoriprovs frågor så du får andra formuleringar. Och glöm ej läsa och lyssna i boken också.

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 00:29
2
I dag 00:20
9
I går 19:38
11
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor