Start > Körkortsforum > Plugga av teori

Plugga av teori

Aiiin 2024-05-27 00:28 ! Citera #
Hur har ni lagt upp studerandet av körteorin så att man ligger steget före inför varje körlektion. Pluggar ni bara igenom hela teorin så mycket ni kan eller har ni också körkorsteorin att studera via er körskola. En körlärare sa att han inte säger det till eleverna, vad de ska plugga? Den andra säger att de har ett häfte som talar om vad man ska läsa inför nästa lektion men han frågade mig om hur teori pluggandet går för mig.

Hur gör ni? Vad har ni fått för svar.
Aiin 2024-05-27 00:34 ! Citera #
Alltså känns det oklart för mig vad jag ska fokusera på först. Jag vet att allt behöver kunnas i slutet, eller på teoriprovet?. Men det kommer kapitel om vägmärken och äldre och barn i trafiken och det man bör tänka på när man möter på dessa. Fokuserade ni på det först eller ”mindre stad” och ”landsväg” kapitlet och självklarheter som högerregeln, hård inbromsning och växling osv. Jag har köpt teorin via Trafikskolan och jag har boken hemma för körkortsteori.

Tack på förhand :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor