Start > Körkortsforum > Behöver prata med en inspektör

Behöver prata med en inspektör

Gäst 2024-04-21 12:48 ! Citera #
Gäst 2024-04-21
Hade gärna velat ta det privat då jag ej vet ifall jag vill skriva det här hojta till om du är intresserad
Nej tyvärr, jag hjälper gärna med vissa frågor, men då ska det vara till hjälp för andra också :) Då får du kontakta Trafikverket förarprov 0771-171819 så svarar dom på dina frågor :)
Gäst 2024-04-21 21:47 ! Citera #
Det spelar inge roll hur bra eller dålig du kör kommer inspektören kugga eller godkänna dig beroende hur hen bedömer. En operfekt människa ska bedöma en annan operfekt människa på en uppkörning. Ingen kör felfritt och inga inspektörer bedömer felfritt. Jag har varit som handledare privat med några jag märker att visa blir godkända som jag inte tror att de kommer att klara av det och de kuggar den som jag tror att de kommer att klara av och kör bra. Jag förstår inte vad det är beror på. Du kan bli godkänd av en inspektör för att du är trevlig och snygg fast du kör dålig. Jag tycker att trafikverket måste se över detta men det är ingen konstigt om man vet hur trafikverket fungerar. Ni vet att det inte bara skickligheten som krävs utan ni ska ha tur också, som ni vinner en lotto.

Lycka till ni som skall köra upp....
Gäst 2024-04-22 12:38 ! Citera #
Jag vet inte vad ja ska göra för jag kuggar på så jätte onödiga saker.. har jag verkligen så otur. Känner mig hopplös
Gäst 2024-04-23 20:47 ! Citera #
Gäst 2024-04-21
Det spelar inge roll hur bra eller dålig du kör kommer inspektören kugga eller godkänna dig beroende hur hen bedömer. En operfekt människa ska bedöma en annan operfekt människa på en uppkörning. Ingen kör felfritt och inga inspektörer bedömer felfritt. Jag har varit som handledare privat med några jag märker att visa blir godkända som jag inte tror att de kommer att klara av det och de kuggar den som jag tror att de kommer att klara av och kör bra. Jag förstår inte vad det är beror på. Du kan bli godkänd av en inspektör för att du är trevlig och snygg fast du kör dålig. Jag tycker att trafikverket måste se över detta men det är ingen konstigt om man vet hur trafikverket fungerar. Ni vet att det inte bara skickligheten som krävs utan ni ska ha tur också, som ni vinner en lotto.

Lycka till ni som skall köra upp....
Felet kanske ligger hos dig?
Fast det kanske du inte har tänkt på xD
Gäst 2024-04-23 22:32 ! Citera #
Gäst 2024-04-20
Jag har kört upp flera gånger och jag blir kuggad på samma sak om o om om o om.
Jag vet, inspektören vet vad dem gör. Dem kommer inte ge godkänt om de ser att du inte är klar utbildad än. Men när jag kör med min trafiklärare, eller annat så kör jag felfri. Även när jag kör upp med Trafikverket. Jag fattar bara inte vad som är problemet.. kan det vara otur?
Vrf frågar du inte inspektören, jag körde första gång idag och frågade vad jag gjorde för fel, fick veta att problemet var att jag inte planerar eller motorbromsar i tid. Jag kör också felfritt med trafikläraren och privat men idag var jag extra nervös och skakade hela körningen. Om du gjort samma fel om och om du måste veta vad det är för fel

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov