Start > Körkortsforum > Behöver prata med en inspektör

Behöver prata med en inspektör

Gäst 2024-04-17 21:08 ! Citera #
Hej.. är en tjej som kämpat väldigt mycket med körkortet. Lagt alla mina sparade pengar på körkort och är nära på ge upp. Men det ska vi såklart inte göra. Jag behöver prata med en inspektör ifall det är möjligt.
Gäst 2024-04-18 13:34 ! Citera #
Tror inte att du kan prata med inspektör redan innan bokad tid körprov?

Har du frågor om uppkörning så det är bara ställa fråga här eller ring till trafikverket.
Inspektör 2024-04-18 21:04 ! Citera #
Gäst 2024-04-17
Hej.. är en tjej som kämpat väldigt mycket med körkortet. Lagt alla mina sparade pengar på körkort och är nära på ge upp. Men det ska vi såklart inte göra. Jag behöver prata med en inspektör ifall det är möjligt.
Fråga på :)
Gäst 2024-04-20 15:28 ! Citera #
Jag har kört upp flera gånger och jag blir kuggad på samma sak om o om om o om.
Jag vet, inspektören vet vad dem gör. Dem kommer inte ge godkänt om de ser att du inte är klar utbildad än. Men när jag kör med min trafiklärare, eller annat så kör jag felfri. Även när jag kör upp med Trafikverket. Jag fattar bara inte vad som är problemet.. kan det vara otur?
Gäst 2024-04-20 19:44 ! Citera #
Gäst 2024-04-20
Jag har kört upp flera gånger och jag blir kuggad på samma sak om o om om o om.
Jag vet, inspektören vet vad dem gör. Dem kommer inte ge godkänt om de ser att du inte är klar utbildad än. Men när jag kör med min trafiklärare, eller annat så kör jag felfri. Även när jag kör upp med Trafikverket. Jag fattar bara inte vad som är problemet.. kan det vara otur?
Vad är det som är grundorsaken till att ditt körprov inte blir godkänt?
Du kanske behöver övningsköra när det är mycket trafik ute på vägarna och på nya platser, där du inte har varit tidigare?
Om du tycker att du kör felfritt på ett underkänt körprov så behöver du kanske ha med dig din trafiklärare i bilen som kan förklara för dig efter körprovet varför det inte är okej att köra som du gör och berätta och förklara hur du ska göra istället..
Nej det är inte otur, om du har brister i din körning så kommer det att visa sig under körprovet, men det kanske visar sig på andra platser beroende på hur trafiksituationen ser ut.
Gäst 2024-04-20 19:49 ! Citera #
Gäst 2024-04-20
Jag har kört upp flera gånger och jag blir kuggad på samma sak om o om om o om.
Jag vet, inspektören vet vad dem gör. Dem kommer inte ge godkänt om de ser att du inte är klar utbildad än. Men när jag kör med min trafiklärare, eller annat så kör jag felfri. Även när jag kör upp med Trafikverket. Jag fattar bara inte vad som är problemet.. kan det vara otur?
En inspektör förklarar vad som inte är okej och ger exempel på varför det inte är okej, alltså vad som kan hända, men sällan hur du ska göra istället, för det är din handledare eller trafiklärare som ska lära dig det.
Men jag ger dig gärna tips på hur du kan göra istället :)
Gäst 2024-04-20 21:28 ! Citera #
Går det att prata me dig privat eller hur ser det ut? Du låter som en vettig person. Nu vet jag ju inte om du är en riktig inspektör eller inte men aa.
Gäst 2024-04-20 22:28 ! Citera #
Gäst 2024-04-20
Går det att prata me dig privat eller hur ser det ut? Du låter som en vettig person. Nu vet jag ju inte om du är en riktig inspektör eller inte men aa.
Nej det vet man ju aldrig, allt vi gör är offentligt, så det bästa är om du skriver här
Gäst 2024-04-20 22:38 ! Citera #
Gäst 2024-04-20
Går det att prata me dig privat eller hur ser det ut? Du låter som en vettig person. Nu vet jag ju inte om du är en riktig inspektör eller inte men aa.
Vissa frågor kommer jag inte kunna svara på. Men fråga så får vi se :)
Gäst 2024-04-21 05:18 ! Citera #
Hade gärna velat ta det privat då jag ej vet ifall jag vill skriva det här hojta till om du är intresserad

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest