Detta, att hålla in spaken, kan vara det sjukaste jag läst på denna sida!
Kära vänner, för ert eget bästa, lär er att använda automatiken. Sitt inte och håll i spaken när ni kör bil!
Man KAN köra säkert om man håller in spaken, det är ju bara att hålla in spaken med enbart pekfinger och långfinger medan han håller om ratten med övriga fingrar och handflatan, jag har själv gjort det så jag vet ju att det går att köra säkert om man gör så, bara för att jag har kört så så behöver jag inte ha tappat kontrollen över min bil, det har jag ju inte! Jag har inte heller för den delen tappat kontrollen över bilen då jag styrt med enbart ena handen, ja man kanske inte ska styra med enbart en hand på uppkörningen men när man har fått körkort så kan man ju styra med enbart en hand, om man nu vågar, under förutsättning att man kan hålla tillräcklig kontroll över bilen samtidigt som man styr med enbart ena handen.
En fordonsförare är ändå själv ansvarig för att föra fordonet på ett trafiksäkert sätt, så man får ju INTE tvinga mig att styra med båda händerna, utan det är ju mitt eget ansvar att styra med enbart ena handen, sålänge jag KAN göra det på ett trafiksäkert sätt utan risk för att förlora kontrollen över fordonet, men man ska kanske helst inte styra med enbart en hand överhuvudtaget.