Start > Körkortsforum > Har fler fått återkallat körko…

Har fler fått återkallat körkort och börjat ta om det???

G 2024-03-11 02:23 ! Citera #
4 år är en lång tid och tror du kan vara ärlig och öppen med dig själv så ska du väl kunna klara att ta om det. Men med tanke på hur defensivt du reagerar här på tilltal, samt att du skyller ditt misstag på A och B och inte riktigt står för det. Så måste jag vara ärlig med dig och säga det.
Ta hand om dig.
Nicke 2024-03-12 21:58 ! Citera #
G 2024-03-11
4 år är en lång tid och tror du kan vara ärlig och öppen med dig själv så ska du väl kunna klara att ta om det. Men med tanke på hur defensivt du reagerar här på tilltal, samt att du skyller ditt misstag på A och B och inte riktigt står för det. Så måste jag vara ärlig med dig och säga det.
Ta hand om dig.
Du och jag har lika personlighet tycker jag
Lindha 2024-03-16 06:27 ! Citera #
Jag VET SÅ VÄL att jag gjorde fel, och beskyller inte någon annan. Jag tar ansvar för hur jag betedde mig, och det kommer aldrig upprepas igen! Det finns ingen ursäkt för att göra som jag gjorde! Jag är tacksam för att jag inte skadade någon annan….
Gäst 2024-03-16 06:58 ! Citera #
Lindha 2024-03-16
Jag VET SÅ VÄL att jag gjorde fel, och beskyller inte någon annan. Jag tar ansvar för hur jag betedde mig, och det kommer aldrig upprepas igen! Det finns ingen ursäkt för att göra som jag gjorde! Jag är tacksam för att jag inte skadade någon annan….
Nu vet du hur du borde agera, du har fått lära dig din läxa. Så sluta pina dig: det som skett har redan skett! Att börja träna kan hjälpa dig att bli en stark person. Lycka till med körkortet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor