Start > Körkortsforum > Har fler fått återkallat körko…

Har fler fått återkallat körkort och börjat ta om det???

Lindha 2024-03-04 14:54 ! Citera #
Ni som fått ert körkort återkallat av olika anledningar… hör gärna av er

//Mvh Lindha
Gäst 2024-03-04 18:21 ! Citera #
Intressant tråd, är också nyfiken på att veta. :)
Gäst 2024-03-05 16:25 ! Citera #
Jag tror inte att de som har återkallat körkort surfar på körkortonline; jag tror inte heller att de läser teori, de de kan de reglerna och de kan köra bil och de är inte efter tips hur klarar man uppkörning.
Nicke 2024-03-06 18:26 ! Citera #
Lindha 2024-03-04
Ni som fått ert körkort återkallat av olika anledningar… hör gärna av er

//Mvh Lindha
Varför? Har du blivit av med ditt körkort eller? Vissa är inte menade att ha körkort helt enkelt
Lindha 2024-03-07 23:11 ! Citera #
Jag hade körkort i 18 år, men gjorde en dumhet o det blev återkallat. Kort därefter blev min man sjuk o avled i mina armar 45 år gammal, 7 månader efter mördades min pappa….. så jag fick helt enkelt prioritera!!!
Men köra bil är nåt jag är grym på, så att körkortet blir återkallat kan bero på många olika faktorer och INTE FÖR ATT MAN INTE KAN KÖRA BIL
Nicke 2024-03-08 04:44 ! Citera #
Lindha 2024-03-07
Jag hade körkort i 18 år, men gjorde en dumhet o det blev återkallat. Kort därefter blev min man sjuk o avled i mina armar 45 år gammal, 7 månader efter mördades min pappa….. så jag fick helt enkelt prioritera!!!
Men köra bil är nåt jag är grym på, så att körkortet blir återkallat kan bero på många olika faktorer och INTE FÖR ATT MAN INTE KAN KÖRA BIL
Vad gjorde du för att bli av med körkortet?
Gäst 2024-03-09 20:47 ! Citera #
Varför vill du veta?
H 2024-03-09 23:56 ! Citera #
Lindha 2024-03-07
Jag hade körkort i 18 år, men gjorde en dumhet o det blev återkallat. Kort därefter blev min man sjuk o avled i mina armar 45 år gammal, 7 månader efter mördades min pappa….. så jag fick helt enkelt prioritera!!!
Men köra bil är nåt jag är grym på, så att körkortet blir återkallat kan bero på många olika faktorer och INTE FÖR ATT MAN INTE KAN KÖRA BIL
Vad hände? Förstår att du haft det svårt men man blir såklart nyfiken på vad du gjorde som var så pass grovt att du förlorade ditt kökort?
Lindha 2024-03-10 13:33 ! Citera #
Jag körde drogpåverkad, och testade positivt de gånger jag testades. Jag har varit drogfri i 10,5 år!
Jag kan inte förstå hur i helvete jag tänkte, men jag tackar Gud för att jag inte skadade andra människor eller mig själv fysiskt. Jag tar fullt ansvar för det jag utsatte andra människor omkring mig. Och trots mina motgångar de senaste åren så har jag klarat hantera situationerna på ett hälsosamt sätt, utan att tillsätta narkotika eller narkotikaklassade läkemedel. Trots andras åsikter så är jag stolt över mig själv, att jag lyckats ta mig själv i kragen och komma såhär långt
När min man avled i mina armar endast 45 år gammal och varit gifta i över 20 år då trodde jag livet var över…..min pappa hjälpte mig att komma på benen igen, men 7 månader efter så blev han knivmördad 4 dagar innan min födelsedag. Så nu den 18/3 är det 4 år sen han mördades…. Och när min son berättade att jag skulle bli farmor i Augusti, då lovade jag mig själv att innan sommaren ska jag ha mitt körkort igen…och jag är på väldigt god väg!

Så ALLA ANDRAS KOMMENTARER OCH ÅSIKTER OM HUR JAG FÖRLORADE MITT KÖRKORT UNDANBEDES!!

Tack
G 2024-03-11 02:20 ! Citera #
Det kvittar väl om du har varit med om tragedier? Det ger väl inte dig rätten att riskera så att andras nära och kära får höra att du har kört ihjäl dem drogpåverkad?

Du kan ju inte sitta och säga att andra inte ska reagera heller, tycker du ska ta mer hjälp av vården och vara drogfri en längre tid innan du ger dig in på att fixa ett körkort igen. Vad händer om något mer jobbigt händer för dig och du drogar ner dig och har ihjäl någon?
Nej.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov