Körkortonline > Körkortsforum > Kuggade uppkörningen i Malmö

Kuggade uppkörningen i Malmö

Pandan-Tjej 19 år I dag 13:42 ! Citera #
Hade också min 3e uppkörning idag , och blev kugga, är så ledsen och besviken på mig själv. Jag tyckte det kändes bra när jag körde förutom att när jag stanna i en korsning för det var väjningsplikt, så valde jag att köra eftersom att bilen som var längre bort inte körde så snabbt, vet ju nu i efterhand att jag skulle väntat på den, och sedan kört.
Sedan när jag skulle parkera bredvid en annan bil så kom jag in snett och lite utanför rutan, försökte igen men samma sak hände🥲
Jag skulle även köra ut på en motorväg oh när jag gjorde det så tyckte han att jag tog ut svängen alldeles för mycket och svängde för sent.
Sedan skulle jag följa anvisning mot mål och allt det gick bra, förutom när jag skulle köra av motorvägen för att svänga av till Klågerup så var det 2 bilar framför mig, den ena bromsade och sedan skulle den köra av mot Klågerup, den andra bilen som var bakom den började bromsa kraftigt, och blinkade också av, men de båda blinkade väldigt sent. Jag började bromsa in, men han tyckte att jag körde alldeles för nära de och skulle ha anpassat hastigheten mera🥲 Känner mig helt misslyckat.
Visste att när vi kom tillbaka till Trafikverket att jag var kuggad ännu en gång, känner nästan inte för att ta körkort längre. Dessutom måste jag göra om min teori, vilket jag tycker känns jättejobbigt, klarade teorin på 4 försöket🥲🥲
Någon som har nåt tips på hur jag ska orka kämpa med körkortet?🥲 //

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:59
7
I dag 13:21

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se