Start > Körkortsforum > Uppkörning

Uppkörning

Nicke 2024-02-20 16:22 ! Citera #
Gäst 2024-02-20
Hej Nicke!
Jag tycker att det är fullt normalt att bara nervös! Jag förstår din poäng, jag var själv inte så värst nervös och hade inte så höga krav på mig själv så det var nog så jag klarade uppkörningen på första. Men alla hanterar nerver olika! Vissa personer kanske blir supernervösa inför uppkörningen och har krav på sig själv och ifrån andra som gör allt lite värre, men dom kan presentera framför en klass utan problem vilket jag inte kan! Jag var redo för uppkörning men ändå dagen innan började jag tveka om jag faktiskt var redo och om jag inte alls kan köra helt plötsligt, samt skulle det vara snöstorm som de varnade om att alla skulle stanna hemma.. otur som bara den! Var itne nervös för att jag inte hade krav att klara det på första men det är många som har det! Allas väg till körkort är så olika! Jag hade även turen att få en grym instruktör
Äntligen nån som börjar förstå mig! Blir ofta utskälld här på forumet för att folk inte kan ta sanningen

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 18:00
2
I går 13:14
8
I går 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest