Start > Körkortsforum > Ta körkort 50+

Ta körkort 50+

Nickee 2024-02-18 22:46 ! Citera #
77 2024-02-10
Hej!
Inget konstigt eller ovanligt alls med äldre personer som väljer att ta körkort.
Jag minns väll som 17 åring på risktvåan (halkbana) att jag trodde att jag hamnat fel när majoriteten var över 35år i lektionssalen. (En kvinna var nog över 60år också) Men nej, jag hade kommit rätt och de flesta hade precis startat körkortsutbildningen!

Trots att körkortsresan kan vara skrämmande så är det viktigt att alltid sträva efter nya mål. Annars är det lätt att man fastnar på vägen.

Stort lycka till med körkortet!
Inte jättevanligt dock. Man får också tänka på att man endast kommer få köra i några få år så investeringen är kanske inte värt det
Nickee 2024-02-18 22:50 ! Citera #
77 2024-02-10
Hej!
Inget konstigt eller ovanligt alls med äldre personer som väljer att ta körkort.
Jag minns väll som 17 åring på risktvåan (halkbana) att jag trodde att jag hamnat fel när majoriteten var över 35år i lektionssalen. (En kvinna var nog över 60år också) Men nej, jag hade kommit rätt och de flesta hade precis startat körkortsutbildningen!

Trots att körkortsresan kan vara skrämmande så är det viktigt att alltid sträva efter nya mål. Annars är det lätt att man fastnar på vägen.

Stort lycka till med körkortet!
Rätt ovanligt ändå. Man får ju endast ha körkortet i ett par år så investeringen är ju knappast värt det

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 21:08
4
I går 18:45
4
I går 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest