Start > Körkortsforum > Har kört 5 gånger fått underkä…

Har kört 5 gånger fått underkänd

gäst 2023-10-27 13:18 ! Citera #
Vill ha tips vad ska jag göra när jag har kört flera gånger och blev underkänt, geee mig tips!1
orkar inte längre
20 åring 2023-10-27 19:40 ! Citera #
Jag tog körkortet i förrgår och det var mitt tredje försök. de två andra försök var jag väldigt nervös och osäker på min egen kapacitet. på andra uppkörningen bromsade trafikinspektören mig pga att jag fick motorstopp långt in i korsning och kunde inte starta bilen ordentligt. men jag körde med trafikskolans bil men av en annan lärare, så jag klarade uppkörning nr 3 genom att använda bilen jag var van med och att öva momenten man är osäker på. så det är mest att lära sig av sina misstag eller saker man är osäker på och nöta in. såklart är det lite skillnad om man kör upp med manuell eller automat.
Gäst 2023-10-29 21:48 ! Citera #
gäst 2023-10-27
Vill ha tips vad ska jag göra när jag har kört flera gånger och blev underkänt, geee mig tips!1
orkar inte längre
Mängdträning hemma och med en trafikskola

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 18:04
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor