Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörningen 8 ggr

Kuggade uppkörningen 8 ggr

Hund 2023-04-25 00:52 ! Citera #
@Hund 2023-04-17
Tack för inspirtionen och tips. Det som är svårt för mig är att köra bra hela tiden, och dessutom är stress ett problem för mig, särskilt när jag kör med trafikinspektören. Nervositeten tar över mig och det leder till att jag glömmer några instruktionerna som trafikinspektören ger mig, vilket i sin tur leder till att jag gör misstag. Jag har inga problem när det gäller teoriprovet; jag klarade det på första försöket och nu känner jag mig säker på att klara det igen utan problem, eftersom jag har lärt mig mycket från mina övningskörningar och praktisk erfarenhet.

Jag hoppas att vi klarar körkortsprovet och att vi en dag får godkänt och får det där lilla kortet. Ge inte upp, vi kan klara det! Vi behöver bara fortsätta att öva och försöka igen och igen.
Absolut! vi fortsätter tills vi eventuellt tar den så att vi kan gå vidare med våran liv.
Idel 2023-04-27 09:14 ! Citera #
Mindre ort är ett gigantiskt plus, kan tipsa om Mjölby om du är ifrån Stockholms trakten, finns typ 1 rondell och ett rödljus. Annars är Norrtälje bra.
Men hitta en liten byhåla så ska du se att de blir ett annat resultat.
Annkicki 2023-10-20 13:39 ! Citera #
Jag vet precis hur det känns, kuggade min första uppkörning i onsdags, jag kör endast på trafikskola så min ekonomi och självförtroende är totalt körd i botten. Detta är vidrigt

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 00:37
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov