Betala körprovet innan det görs ?
Hej! Jag skall göra mitt körprov nu på tisdag 20/8. Och har ej betalat min uppkörning än. Är det något jag måste göra innan jag gör provet?! Får verkligen inga tydliga svar på trafikverkets hemsida om man är över 18år som jag är. Står endast om man är under 18år så måste det betalas minst 25h innan provet. Någon som vet hur det fungerar för oss som är över 18? Får man det på faktura som man fick med kunskapsprovet eller måste jag betala det innan jag kör upp på tisdag..
Tacksam för svar!
Med vänlig hälsning
Bara att vänta tills kronkalle kommer och knackar på dörren. För du har betalat med faktura antar jag? Annars har du ju redan betalat så...
Att kronan skulle komma är väldigt låg risk då jag får lön den 23de ditt tard, handlar mest om ifall jag skall lägga mina sista pengar på att betala nu innan eller vänta tills jag får fakturan, eftersom det varit väldigt många olika inputs på om det skall betalas innan eller inte. Men har checkat av med Trafikverket som sa att det är bara o betala den 23de även om jag inte fått fakturan.
Nej är du över 18 så behöver du inte betal i förväg, fördelen är att du kan snabbt boka ett körprov om du redan betalat och köra flera gånger i veckan
Senaste foruminläggen
Rubrik