Start > Körkortsforum > 25 år o inget körkort

25 år o inget körkort

Spex05 2021-12-27 19:11 ! Citera #
är 27 år o har fortfarande inget körkort. min tjej är 19 o har körkort. mina polare också. känner mig så jävla värdelös o omotiverad. har tappat lusten helt.
Gäst 2021-12-27 23:38 ! Citera #
Men alltså....vill du ens ha körkort? Känner du att du har behov att ha körkort? Eller är det så att du kämpat ett tag och inte fixat det än? Hur lång har du kommit isåfall?

Jag känner igen din känsla och då är jag 11 år äldre än dig och tog mitt körkort nyligen :lol
Sofi 2021-12-28 17:52 ! Citera #
Jag är 33 och tog körkortet för en vecka sen. Att du inte har körkort säger inte något om vem du är
Spex05 2021-12-28 18:51 ! Citera #
Gäst 2021-12-27
Men alltså....vill du ens ha körkort? Känner du att du har behov att ha körkort? Eller är det så att du kämpat ett tag och inte fixat det än? Hur lång har du kommit isåfall?

Jag känner igen din känsla och då är jag 11 år äldre än dig och tog mitt körkort nyligen :lol
Vill absolut ha körkort, men har lixom tappat motivationen i takt med att mina yngre polare har sprungit om mig. har övningskört i flera år o kuggat ett teoriprov. 18 åringar tar körkort o här sitter jag utan. får mig att känna mig så liten o värdelös. som sagt
Spex05 2021-12-28 20:08 ! Citera #
Sofi 2021-12-28
Jag är 33 och tog körkortet för en vecka sen. Att du inte har körkort säger inte något om vem du är
Alla säger det, men jag känner mig fortfarande dålig. är så typiskt mig att vara sen med allt. vill inte va en late bloomer
Gäst 2022-01-01 13:42 ! Citera #
Tog mitt några dagar efter min 25 års dag. Vem bryr sig om åldern :lol: Man tar väl körkortet när man känner att det finns behov. Hade aldrig haft tiden eller fokus till att fixa det när jag var 18. Hade inga pengar heller. :o
Spex05 2022-01-17 11:03 ! Citera #
åldern spelar visst roll, att va 27 år o inte ha körkort är fett pinsamt. fattar inte hur min tjej o andra polare kunde ta allt på första försöket, de gör inte saken bättre.
tttttt 2022-01-17 13:10 ! Citera #
Tror kanske att själva problemet är att du jämför dig med folk runtomkring dig, vilket får dig att tappa lusten. Men alla har sin tid. Oroa dig inte, du kommer ta det snart! Jag hejar på dig spex05 8-)
Gäst 2022-01-17 14:58 ! Citera #
Spex05 2022-01-17
åldern spelar visst roll, att va 27 år o inte ha körkort är fett pinsamt. fattar inte hur min tjej o andra polare kunde ta allt på första försöket, de gör inte saken bättre.
Jag håller med föregående skrivare, du har kass självkänsla och jämför dig med andra. Att jag säger det så krasst är för att jag har samma problem och kan relatera.
Ett tips: klaga och gnäll INTE om det framförallt till din tjej. Det är inte till din fördel att beklaga dig om hur misslyckad du känner dig. Särskilt då du också är 8 år äldre, förstå mig rätt.
Förstår totalt din känsla, så jag dömer inte. Men för din egen skull behåll känslan för dig själv å kämpa på med körkortet. Du får det så småningom. Sen jobba på med självkänslan, det gör jag med.
Spex05 2022-01-18 10:19 ! Citera #
Gäst 2022-01-17
Jag håller med föregående skrivare, du har kass självkänsla och jämför dig med andra. Att jag säger det så krasst är för att jag har samma problem och kan relatera.
Ett tips: klaga och gnäll INTE om det framförallt till din tjej. Det är inte till din fördel att beklaga dig om hur misslyckad du känner dig. Särskilt då du också är 8 år äldre, förstå mig rätt.
Förstår totalt din känsla, så jag dömer inte. Men för din egen skull behåll känslan för dig själv å kämpa på med körkortet. Du får det så småningom. Sen jobba på med självkänslan, det gör jag med.
Har absolut kass självkänsla det sticker jag inte under stolen med. känner mig så jävla efterbliven o blir inte av med känslan. har inte berättat för min tjej men hon har fattat ändå.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest