Start > Körkortsforum > Bok eller data ?

Bok eller data ?

mackeeh 2010-07-25 14:48 ! Citera #
Räcker de med och plugga teorin på data proverna eller ska man läsa boken också... ??
Christoffer 2010-07-25 16:14 ! Citera #
Kör igenom boken 2 gånger, väldigt enkel läsning samt otroligt informativ sådan. Boken förbereder dig att ställas inför situationer i trafiken, som du får göra vid datorerna =)

Sen är det bara att rå-nöta datorerna, eventuellt blanda in boken ifall du känner att det är svårt. Glöm inte att du får ta hjälp av boken på körskolans frågor!

Lycka till!
vill ha körkort! 2010-08-14 21:14 ! Citera #
Jag skulle föredra att man både läser boken och tränar sig me hjälp av datan, tycker att det är väldigt nyttig!!
Diskmedel 2010-08-16 02:27 ! Citera #
En kombination mellan datorn och boken är nog det bästa. Det ena kompletterar det andra, vilket bara ökar säkerheten i slutet. Glöm bara inte att göra flera tester när du känner dig redo, så att inga överraskningar dyker upp på provet.
Gäst 2010-08-16 03:09 ! Citera #
Jag ska blanda lite och det verkar vara bra
tyra 2010-08-28 15:17 ! Citera #
Jag gör som så att jag kör både dator o bok....
läser lite i boken om man ska åka långt eller innan man lägger sig...
kör frågor på datorn när jag kommer hem från jobbet...
även på jobbet via mobilen om jag får tid över =)
det är nog bäst att blanda så man inte tröttnar på att läsa läsa läsa =)
Christoball 2010-09-21 19:30 ! Citera #
Som man är själv så hatar man att läsa, känns mycket lättare att sitta framför datan, lite spelkänsla då kanske :lol:
kuggade teorin första gången med 4 poäng efter endast 4a timmars plugg då
sandra k 2010-10-02 15:48 ! Citera #
Jag tycker helt klart körkortonline är bäst, både teori och prov 8-)
Gäst 2010-10-09 23:30 ! Citera #
Hej! Jag anser att man bör läsa boken så att man har koll på allt i den sedan kompletterar man med många dataprov eftersom upplägget är lite annorlunda med gemförelse till boken. Bonnierstrafikskola 2010 är ett väldigt bra program som man lär sig på många olika sätt, lyssna, se och svara. Men även som denna sida är bra så bara man kör någon sorts testsida! :D
qvist 2010-10-12 22:12 ! Citera #
Variering är bäst, alltså läsa körkortsboken samt göra några tester på nätet alternativt hos din körskola. Körskolor brukar normalt erbjuda gratis test för sina kunder. ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor