Start > Körkortsforum > Uppkörning Farsta HJÄLP MIG SN…

Uppkörning Farsta HJÄLP MIG SNÄLLA

Manualstallion 2021-12-10 23:38 ! Citera #
Bilförare? 2021-12-09
Hej!!!!

Åh vad tråkigt att du kuggade, men som sagt körde jag upp idag som ni vet och JAG KLARADE DET!!!!

Det känns som en dröm, går runt och ler hela tiden är heeeeeeeeeelt chockad!! Körde upp med den bästa bästa bästa läraren någonsin som hette Nash tror jag, han var så himla skön. Första gången körde jag upp med en kvinna och kvinnorna är så mycket hårdare har jag hört, men vet inte. MEN OMG är såååååå glad woooohooooooo!!!! JAG HAR KÖÖÖÖRKOOOORT
Jag hade Nash på min andra uppkörning I Farsta och han var by far den bästa inspektören man kunde önska sig! Snäll, omtänksam och tröstande. Trots att jag kuggade med honom så lämnade jag med ett leende på läpparna. Och förresten, så klarade jag mig idag, på fjärde försöket I Farsta. Är också så himla glad!
Gäst 2021-12-13 23:49 ! Citera #
Gästen 2021-12-07
En av mina lärare sa att snöstorm och snorhalt är bästa uppkörningsvädret pga man ofta måste köra så himla försiktigt = körningen går långsammare = större chans att lyckas. Soligt, torrt och fint väder menade han på var det värsta uppkörningsvädret, för då är massvis med folk och cyklister ute etc. Osäker om han skämtade, men han kan nog ha en poäng ;)
Klara mitt körkort i Farsta för 2 år sen mitt under värsta snöstormen och det var en hel del knepiga situationer där på vägarna som jag löste galant.

Felfritt prov den gången och fick till och med beröm från instruktören!

Så den snöstormen kommer jag att komma ihåg resten av mitt liv! :p
Agge 2022-08-16 14:28 ! Citera #
Körde upp i Farsta idag.
De kuggar en för de minsta lilla tyvärr
Gäst 2023-02-02 12:37 ! Citera #
Hej!
Jag hadde uppkörningen idag i farsta och klarade det !
Jag har kuggad 3 gånger klarade 4 gången men den här gången var det min värsta körning och jag vill bara säga att det beror mycket på vem kör du med så bli inte stressat om du kuggar det e bara prova och prova ,ge inte up.
Lycka till alla er som håller på med körkortet!
Yasmin 2023-02-03 18:57 ! Citera #
Hej, jag ska ha min uppkörning nästa vecka några tips?
Gäst 2023-12-13 16:49 ! Citera #
Hej!

Jag har körprov nästa vecka i Farsta och är väldigt stressad och vill verkligen ta mitt körkort, jag vill veta vilken manuell bil jag ska testa med??

om någon vet, snälla hjälp.
Gästen 2023-12-13 17:29 ! Citera #
Volvo XC60
S 2023-12-13 21:03 ! Citera #
Volvo XC60 - automat
Volvo XC40 - manuell
Gäst 2023-12-14 18:50 ! Citera #
Tack så jättemycket för svaret.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 17:01
24
I dag 15:26
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor