Start > Körkortsforum > Kollar inspektörerna vad man k…

Kollar inspektörerna vad man kuggade på förra uppkörningen ?

Gäst 2021-09-14 17:03 ! Citera #
Hej

Jag gjorde min uppkörning för 3 månader sedan och jag kuggade på den. Jag var arg över att jag kuggade för några veckor
men nu när jag tänker tillbaka så inser jag dock att jag hade kommit dit lite för tydligt och hade inte övat jättemycket. Nu har jag dock lärt mig att framföra bilen på ett säkert sätt och jag skulle nästan säga att jag kör mycket bättre än jag gjorde för några månader sedan.

Min fråga är om inspektörerna kollar på det man kuggade förra uppkörningen och om det skulle kunna påverka vad man kommer att få på nästa uppkörning. Det är nämligen så att jag kuggade rätt hård på trafiksäkerheten och manövrering. Jag hade dåligt med avsökningen och spegelrutiner. Manövrering hade jag också lite problem med trafikverkets bil då jag t.ex byte växel lite för tydligt och bilen var lite svårt att styra då.
Gäst 2021-09-14 19:28 ! Citera #
Slälvklart gör dom det.
Dom ser protokollet.

Och eftersom du medger att du inte var riktigt redo på din första uppkörning, och nu har mängdtränat sen dess så kommer du nog grejja det till nästa gångska du se. ;)
Cleo 2021-09-14 21:18 ! Citera #
De har tillgång till det men de går inte in och kollar. De ser bara att det är ett omprov.
Och skulle en inspektör bedöma dig enligt ett gammalt prov så ska den personen söka annat jobb.

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov