Start > Körkortsforum > Filmen innan teoriprov

Filmen innan teoriprov

elov5 2021-09-14 09:23 ! Citera #
Hej, jag har min teoriprov på Fredag och fick informationen från Trafikverket:

”Kunskapsprovet börjar med att du får se en film som beskriver hur provet går till. Filmen finns översatt till flera språk. Du kan även se filmen innan du kommer till ditt prov. På trafikverket.se/kunskapsprovb kan du titta på filmen och läsa mer om kunskapsprovet”

Kan man kola filmen hemma och hoppa över den här delen för att spara tid?
Gäst 2021-09-14 09:25 ! Citera #
Nej, första gången man gör provet kan man inte skippa filmen. Men din provtid börjar inte löpa förrän filmen är slut, så du förlorar ingen tid på det.
elov5 2021-09-17 15:09 ! Citera #
Klarade teorin med 63/65 idag :)

Jag har läst boken två gånger i mars. Sedan gjorde jag frågor från trafiko.se, elevcentralen och här körkortsonline. Tre sluttester per dag, ett från varje sidan. Cirka 50 frågor jag hade sett tidigare, resten 25 var nya, och några av dem hade mer än en korrekt. Så du måste tänka vilken som är mer korrekt. Lycka till alla, och förbered er hårt, det är inte lätt test.

Hint: det fanns frågarna som hade mer än 4 alternativ svar, så du vet. Någon här har sätt som alla frågorna have max 4 alternativ, det är fel.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 11:04
1
I dag 10:37
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo