Start > Körkortsforum > Uppkörning i Örnsköldsvik?

Uppkörning i Örnsköldsvik?

Gäst 2021-09-12 14:34 ! Citera #
Till er som gjort sin uppkörning i Örnsköldsvik, skulle ni kunna dela med er lite om er erfarenhet? Hur gick uppkörning?
Körkortsinnehavare 2021-11-23 12:58 ! Citera #
Jag fick en herre vid namn Mats när jag körde upp. Kan säga att om ni får honom, så grattis! Han var så sjukt lugn, pedagogisk och förstående. Man var trygg med honom även fast man var pissnervös.

Generellt gick uppkörningen bra, såklart det blir lite småmissar men om det är missar som inte upprepas och är trafikfarligt så kan man nog var lugn. Fick backa runt ett hörn och sedan parkera mellan två bilar när vi var klara.

Om du har fler frågor så bara att fråga på!
Gäst 2021-11-28 22:57 ! Citera #
Vad fick du för uppdrag på Uppkörningen? Vilken väg/område körde du runt?
Zeus 2022-04-22 13:01 ! Citera #
Jag har själv kuggat 2 nu i stockholm och har nu bokat Örnsköldsvik och är osäker, (har inte betalat än). Tiderna är så sjukt dåliga och var tvungen eftersom att jag vill ha körkört till sommaren, vad är det för typ utav vägar man kör och hur var eran uppkörning i Örnsköldsvik?
Nerano 2022-04-22 20:59 ! Citera #
Du kanske fixar det i Uppsala men då får du öva mer rondeller och körfält, glöm inte att du måste plugga Matte också ;)
Lans 2022-04-25 08:52 ! Citera #
Zeus 2022-04-22
Jag har själv kuggat 2 nu i stockholm och har nu bokat Örnsköldsvik och är osäker, (har inte betalat än). Tiderna är så sjukt dåliga och var tvungen eftersom att jag vill ha körkört till sommaren, vad är det för typ utav vägar man kör och hur var eran uppkörning i Örnsköldsvik?
Jag har också precis bokat örnsköldsvik och undrar om någon kan ge tips ?
Lolii 2022-04-25 16:36 ! Citera #
Ska också köra upp i Ö-vik.

Går körskola här & har även kört i Umeå.
Tycker Örnsköldsvik är mycket bättre med tanke på att det ändå är ett rätt litet samhälle i jämförelse med Umeå.

Tänk bara på rondellerna vid Max att det är lite annorlunda än med en vanlig rondell.
Finns en video på youtube där dom visar hur man korrekt ska köra i just de rondellerna. Men läser man bara skyltarna och anvisningar så fixar man det ganska lätt.

Mycket enkelriktat inne i centrum.

Hoppas också klara uppkörningen där nu innan sommaren. Önskar er andra lycka till! we can do it
Iii 2022-04-28 08:56 ! Citera #
Har någon av er kört upp i Övik ännu?
Skriv gärna hur det gick & vad ni fick göra :-)
Volvo 2022-05-05 11:11 ! Citera #
Någon som kört upp i Örnsköldsvik ännu som kan berätta lite hur det gick?
Emilia 2023-07-03 19:17 ! Citera #
Någon har erfarenhet uppkörning i örnsköldsvik?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest