Start > Körkortsforum > Kuggat fjärde gången

Kuggat fjärde gången

lalusi 2010-07-07 21:20 ! Citera #
Fjärde gången. Jag ger upp. :(
Overhouse 2010-07-08 23:34 ! Citera #
Bara upp i sadeln igen! Körkortet är inom räckhåll, Det är bara de som kämpar som får nåt att värdera! Stå i :D
Erik 2010-07-09 00:12 ! Citera #
Hej!

Har du övningskört via körskolan, privat eller blandat kanske?

Vad är det du inte ”klarar” av ute i trafiken?

Tro på dig själv! Kan inte riktigt förstå att jag säger det, men det måste du göra, aldrig ge upp! Jag själv trodde att jag skulle gå in i väggen direkt, vad det gällde uppkörningen, teorin var jag relativt säker på, då jag övat otroligt mycket. Väldigt simpelt att glömma bort den teoretiska delen då du är ute och kör, men allt med bilkörning handlar om ”överinlärning”. Sen vad det gäller den allmäna utbildningstiden så är en månd väldigt bra, de som går intensivkurser blir oftast trafikfarliga då de inte förstår innebörden.
Gäst 2010-07-09 16:05 ! Citera #
Ge dig fan på att klara kortet.
Jag gav mig fan på och såg till att jag skulle klara körkortet på första försöket, vilket jag gjorde.
Bara fortsätt att köra, ge inte upp.
akooha 2010-08-02 14:52 ! Citera #
Träna, träna, träna. Har du möjlighet att köra privat, gör det, varje dag. Varva med körlektioner och teori.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor