Start > Körkortsforum > Tid för uppkörning omöjlig att…

Tid för uppkörning omöjlig att hitta?

Eli 2021-09-09 13:14 ! Citera #
Hej!
Jag blev godkänd på kunskapsprovet nu i veckan och har letat varje dag, flera gånger som dagen efter uppkörnings tider men det finns inga alls.
Bor i Helsingborg men har inget emot att göra körprovet i en annan ort som är nära men även de är fullbokade, finns inte en enda lediga tid.

Jag vet att många bokar körprov långtttt innan, eller bokar det samtidigt som körprovet men gjorde misstaget att bara boka teori :/

Har ni några tips på hur man kan få tag på en tid för uppkörningen? Är lite rädd att min tid ska gå ut o att jag ska behöva göra om kunskapsprovet :(
1337 2021-09-09 14:01 ! Citera #
Jag har inte bokat något men var nyfiken och letade. Hittade en massa i Västra Götaland men de är inte förens i december och framåt. Fanns tex i Borås, Alingsås, Lidköping, Falköping m.m Gå in på trafikverkets hemsida en gång till och kolla på orter här i Västra Götaland så hittar du nog något. Ps jag kollade senast i förrgår. Hör gärna av dig om du hittade något. 8-)
Fet plånbok 2021-09-12 17:18 ! Citera #
Har du råd kan du boka dig genom en körskola. De har oftast några ”slots” lediga. De kommer att vilja köra med dig några gånger innan, så det blir dyrare, men du kommer sannolikt fram till lappen fortare.
1 2021-09-12 18:03 ! Citera #
Gå in flera gånger per dag och kolla, finns alltid avbokningar som kommer upp ibland!
elov5 2021-09-12 21:23 ! Citera #
Kolla med trafikskola, dem har massa letiga tider som har reserverat. Du kan få tid inom 2-3 veckar, men du behöver ta några lektioner så dem ser som du är redo för förarprovet.
Micke 2021-09-17 10:19 ! Citera #
Boka en utbildningskontroll (15c) på en ”seriös” trafikskola. Är du redo så skickar dom dig vidare på en uppkörning. Är du inte redo så får då chansen att ta några lektioner och räta till det du brister i.
Blir oftast billigare att att göra så. De flesta privatister kuggar ju 3 ggr och det är ju inte gratis direkt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest