Start > Körkortsforum > Boka kunskappovet igen :(

Boka kunskappovet igen :(

Gäst 2021-09-08 16:32 ! Citera #
Hej,

Jag har två frågor. 1. Mitt theory prov är giltigt till första veckan av november. Jag har kuggat 4 gånger. Så jag vet inte att jag vill få en ny tid innan november. Om jag bokar igen ett nytt theory prov, ska det bli ett problem till mitt nuvarande giltighet?

2. Eftersom jag har kuggat 4 gånger, om jag gör ett nytt theory prov, kommer jag inte att prioriteras?

Tack!
Lola 2021-09-08 17:18 ! Citera #
Hej !
Jag har nyligen tagit mitt körkort .
Mitt tips : är att du övar på det du har kuggat på . Ta kontakt med en körskola och berätta vad du behöver hjälp med. Hoppa inte över några moment! Öva mycket , ta körlektioner och öva parallellt med din handledare om du har möjlighet. Övning ger färdighet!
Kan du grunderna och kan köra avslappnad så klarar du av körprovet!
Trafikverket prioriterar inte någon som har kuggat . Klarar du inte av teorin så får du inte köra upp / göra körprovet. ( öva mycket på teorin , finns bra appar med körkortsfrågor samt elevcentralen )
Lycka till :)
Gäst 2021-09-09 20:29 ! Citera #
Gäst 2021-09-08
Hej,

Jag har två frågor. 1. Mitt theory prov är giltigt till första veckan av november. Jag har kuggat 4 gånger. Så jag vet inte att jag vill få en ny tid innan november. Om jag bokar igen ett nytt theory prov, ska det bli ett problem till mitt nuvarande giltighet?

2. Eftersom jag har kuggat 4 gånger, om jag gör ett nytt theory prov, kommer jag inte att prioriteras?

Tack!
Ring gärna trafikverket de kommer besvara dina 2 frågor

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:50
6
I går 22:34
11
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest