Start > Körkortsforum > Söderhamn

Söderhamn

Gäst 2021-09-08 16:13 ! Citera #
Någon som kört upp i Söderhamn och kan berätta lite om hur det var? Alternativt om någon bor där eller kört mycket bil där och kan beskriva stads- och trafikbilden?
Gäst 2021-09-09 22:33 ! Citera #
Det gick bra utan svar! Klarade uppkörningen idag utan anmärkning.
Litenvitbil 2021-09-10 22:25 ! Citera #
Grattis!!!
Gäst 2021-09-13 11:46 ! Citera #
Jag fick åka växelgatan och sen rakt i korsningen förbi Circle K. Sen vänster över järnvägen och sen vänster ut på Riksväg 50 och följa skylt mot Stockholm i rondellen. Ut på E4 och sen följa skyltar mot Söderala. Sen åkte jag Ljusnevägen tills det var höger mot Söderhamn ut på Riksväg 50. Sen höger i rondellen vid Dollar Store och in på dess parkering och backparkera bredvid valfri bil. Sen ut på Riksvägen igen mot Söderhamn. Sen fick jag följa skyltar mot Centrum, sen ett par vänstersvängar för att åka tillbaka mot Trafikverket. Väl framme behövde jag bara ställa bilen nånstans och sen fick jag godkäntbesked. Väldigt behaglig och enkel uppkörning. Trevlig provförrättare och lättkört område.
Gäst 2024-02-15 18:17 ! Citera #
Hade en väldigt hetsig gubbe som stressade mig
Blev inte godkänt och var väl inte den bästa körningen men
Nicke 2024-02-15 19:03 ! Citera #
Gäst 2024-02-15
Hade en väldigt hetsig gubbe som stressade mig
Blev inte godkänt och var väl inte den bästa körningen men
Det spelar inge roll hur inspektörerna är som person. Man ska kunna köra bra ändå. Och kan man inte det så ska man inte ha körkort helt enkelt. Sluta försöka skylla ifrån dig på inspektörerna. Annars lär du dig aldrig att skylla på andra när du gör saker fel. Och sluta boka tiden när du uppenbarligen inte är redo. Det finns folk som faktiskt kan köra bra men som inte får tiden för att såna som du ska boka tider och kugga gång på gång!
Nicke 2024-02-15 19:04 ! Citera #
Gäst 2024-02-15
Hade en väldigt hetsig gubbe som stressade mig
Blev inte godkänt och var väl inte den bästa körningen men
Varför återupplivar du en tråd från tre år sen för övrigt?
Gäst 2024-02-17 21:09 ! Citera #
Därför att folk vill söka sig till de platserna där inspektörer inte så petiga. Så alla bidrag är välkomna.
Nicke 2024-02-18 22:52 ! Citera #
Gäst 2024-02-17
Därför att folk vill söka sig till de platserna där inspektörer inte så petiga. Så alla bidrag är välkomna.
Ingen inspektör är petigare än en annan inspektör

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 21:08
4
I går 18:45
4
I går 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo