Jag klarade skrivningen på första försöket å hade då första uppkörningen veckan efter. Körde den och det regnade första gången på typ 4 månader och det jag gjorde fel var att jag körde omkring 80-90 på motorvägen och även gjorde en omkörning där jag hamnade i en del vatten och sakta då ner för att inte vattenplana.
Så liksom visst det var dumt och jag hade inte någon erfarenhet i regn så den kan jag hålla med om till en viss nivå men ändå.
Jag upptäckte faran och åtgärdade. Utöver det fick jag godkänt på allting.
Nästa prov var ja sjukt nervös och missade då en stoppskylt och den är mitt fel 100%. Där fick jag också godkänt på allting utom det
Den senaste tiden nu körde jag precis som jag gjort tidigare tider. Körde mest i stan och tyckte det gick skitbra.
När jag kommer tillbaks säger hon direkt.
”Jaha, det där gick ju inte så bra”
Problemet den här gången var att hon tyckte att jag inte höll koll på speglar tillräckligt.
Även fast jag gjorde en koll på speglar och död vinkel 2-4 gånger innan varje sväng jag gjorde. Det är ingenting jag fått något problem med innan över huvud taget och fick godkänt på det alla andra gånger.
Innan jag började köra frågade jag om jag fick ha en hörlur i för att slippa tystnaden och bli av med lite stress å de tyckte hon tydligen va lite irriterande så skulle inte förvåna mig om hon fick för sig redan då att hon inte tyckte om mig och kuggade.
Jag börjar bli så sjukt trött på hela skiten. Liksom varje gång är det bara 1 sak. Senaste var det dessutom något jag redan blivit godkänd på.
Jag börjar allt mer och mer fundera på att bara skita i det för ja aldrig kommer klara det ändå