Start > Körkortsforum > Teoriprov på fredag!!

Teoriprov på fredag!!

Z 2021-08-12 00:01 ! Citera #
Hej alla, jag har mitt teori prov nu på fredag (13/8) och jag kan inte med ord beskriva hur nervös jag är!
Jag stressar upp mig själv väldigt mycket till i princip allt i livet men körkortet har tagit min stress till en annan nivå.
Har varit illamående senaste dagarna vill bara be om tips för att klara detta prov och hålla mig lugn, huuur gör ni? Hjälp tack :)
Ok 2021-08-12 12:54 ! Citera #
Tänk bara vad hade du gjort i den situationen och förstå frågorna väll så
Klarar du 8-) gl
z 2021-08-12 13:26 ! Citera #
Ok 2021-08-12
Tänk bara vad hade du gjort i den situationen och förstå frågorna väll så
Klarar du 8-) gl
Tack snälla! försöker att inte plugga ihjäl mig idag haha :)
Zack 2021-08-12 17:53 ! Citera #
A. Kom förberedd, utvilad och ha nåt litet att dricka och äta

B. Förbered din plats; du kommer bli anvisad till en specifik dator. Fixa stolen, fixa mussladden, lär känna din arbetsyta och gör dig bekväm!

C. Andra kommer säkert bli färdig med sitt prov innan dig, de kommer resa på sig och ev. gå förbi dig. Låt det inte påverka din koncentration och fokus, bli inte stressad!


1. Läs frågorna ordentligt men ta snabba beslut kring om du ska svara alt. gå vidare

2. Svara snabbt på de enkla frågorna, de är många och är du förberedd så kommer du se dem på en gång. Du sparar dyrbar tid som du vill ha kvar till de kluriga frågorna!

3. Fastnar du på en fråga, ta ett snabbt beslut att markera den, spara tills senare och gå vidare till nästa fråga

Lycka till!
z 2021-08-12 18:10 ! Citera #
Zack 2021-08-12
A. Kom förberedd, utvilad och ha nåt litet att dricka och äta

B. Förbered din plats; du kommer bli anvisad till en specifik dator. Fixa stolen, fixa mussladden, lär känna din arbetsyta och gör dig bekväm!

C. Andra kommer säkert bli färdig med sitt prov innan dig, de kommer resa på sig och ev. gå förbi dig. Låt det inte påverka din koncentration och fokus, bli inte stressad!


1. Läs frågorna ordentligt men ta snabba beslut kring om du ska svara alt. gå vidare

2. Svara snabbt på de enkla frågorna, de är många och är du förberedd så kommer du se dem på en gång. Du sparar dyrbar tid som du vill ha kvar till de kluriga frågorna!

3. Fastnar du på en fråga, ta ett snabbt beslut att markera den, spara tills senare och gå vidare till nästa fråga

Lycka till!
Tack så jätte mycket för tipsen, uppskattas enormt!!
z 2021-08-13 14:28 ! Citera #
JAG FICK 57 !!! åhhh vilken känsla :D
Zack 2021-08-13 16:37 ! Citera #
Grattis och bra jobbat!
z 2021-08-13 17:41 ! Citera #
Zack 2021-08-13
Grattis och bra jobbat!
Tack snälla! :)
Gäst 2021-08-14 05:36 ! Citera #
:)Bra jobbat!
z 2021-08-14 22:46 ! Citera #
Gäst 2021-08-14
:)Bra jobbat!
Tack tack !!:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov