Start > Körkortsforum > Teori om en vecka

Teori om en vecka

Gäst 2 2021-08-09 12:47 ! Citera #
Hej! Har teori om 1 vecka exakt. Börjat med sluttestet på elevcentralen. Kör två per dag ligger mellan 54-56. Har ni tips på hur jag ska höja mig? Har läst boken och lyssnat på den. Ska skriva i Järfälla. Har lite svårt att tyda orienteringstavlor och veta vilken RISK som är störst i situationer. Tips! Sedan undrar jag även kring halkbana i Gillinge som jag ska på, på onsdag hur var det? Är det något att vara nervös inför?
om halkbanan 2021-08-09 13:11 ! Citera #
Halkbanan i Gillinge var jättekul och mycket trevlig personal som kommer stötta dig mycket. Något du kan tänka på är hur man räknar ut reaktionssträckan, bromssträckan och stoppsträcka för då kommer du ha mer koll. Var delaktig och ställ frågor så de ser att du är deltagande. Lycka till!
Zack 2021-08-09 15:49 ! Citera #
Jag skulle råda dig att testa dina kunskaper på andra plattformar, kanske på denna sida eller en app.

Jag köpte frågorna här på sidan men även appen iKörkort, det kändes bra då frågorna skiljde sig markant från de båda och jag fick en bredare förståelse pga. det.

Jag var förberedd, kände lugn men lite nervositet innan, skrev mitt teoriprov i fredags och hade två fel!

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor