Start > Körkortsforum > Wiho klarade uppkörningen förs…

Wiho klarade uppkörningen första försöker

Gäst 2021-07-29 10:15 ! Citera #
Wihoo var så nervös att jag inte kunde sova alls inatt. Körde upp i Sunne 08:15 vilket var en skön tid då det inte var så mycket trafik. Fick en jättehärlig körprovslärare också som lugnade mig med att prata under körningen och som var tydlig med direktionerna. Läste massor av inlägg här innan körningen och vill ge ett tips att inte läsa kanske lika mycket som jag gjorde då det mest bara gav mig mer nervositet. Kom ihåg att man har en tendens att oftare skriva ut när man kanske kuggat och rådfrågar, än när man faktiskt klarat det för då släppar man det. Se till att vara i stunden och fokusera på körningen och oroa er inte för vad som händer OM ni skulle kugga, det löser sig tillslut också. Och lita på att körläraren vill er väl, de finns inte för att kugga er utan vill hjälpa!
Gäst 2021-07-29 12:09 ! Citera #
Bra där Gäst! Stort grattis till dig!

Kör förstiktigt! :)
Haja 2021-07-29 14:33 ! Citera #
Två saker du behöver innan du göra uppkörning
Bra övningar och tur .om du har inte tur .

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor