Start > Körkortsforum > Uppkörning i Malmö

Uppkörning i Malmö

Tobbe 2021-07-26 17:01 ! Citera #
Hej!

Jag ska göra uppkörning i Malmö nästa vecka. Är det någon som har gjort uppkörningen nyligen i Malmö som skulle kunna ge mig en beskrivning på vart ni fick köra? Jag har hört att många brukar få köra mot Nordanå-hållet. Hur har det sett ut för er?
Johan 2021-07-26 20:12 ! Citera #
Hej Tobbe!
Jag körde upp idag i Malmö, tyvärr kuggade jag för jag var så nervös vilket gjorde att jag körde fruktansvärt dåligt.

Jag började med att svänga vänster ut från Trafikverket och körde in i ett bostadsområde som låg vid hallstopsparken. därifrån va det sedan mot E6 Göteborg där vi sedan lämnade vid första avfarten och körde tillbaka igen sen kändes det nästan som om vi körde Malmö runt på inre Ringvägen. Jag visste redan att jag hade kuggad så jag kunde inte riktigt lokalisera vart vi var.

Tips är att övningsköra på vägarna runt trafikverket både emot Göteborg samt Köpenhamn på inre Ringvägen. Man hinner inte så lång på dom 25 minuterna.

Stort lycka till, tänk på att ta det lugnt och hålla koll på skyltarna så kommer det gå bra.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest