Start > Körkortsforum > Vilken app är bäst?

Vilken app är bäst?

Zabon 2021-07-25 13:20 ! Citera #
Hej!

Håller på att plugga på för fullt nu.

Läste ut boken först en gång sen kör jag med appar för att få in kunskapen. Testade elevcentralens app och tyckte den var bättre för att frågorna var mer som jag har hört att dem ska vara på teoriprovet (med videos och bilder typ ”vilken är den största risken i denna situationen)

Så nu till min fråga

Vilken app tycker ni är bäst att plugga i (både ni som gjort och ni som inte gjort provet)

och fråga nummer 2, hur får man tillgång till elevcentralens hela app? har bara gratisversion men kan inte uppdatera någonstans? Måste man göra det via en trafikskola? :S
Stella 2021-07-25 21:31 ! Citera #
Jag rekommenderar ”körkortsfrågor”! Du får tio gratis frågor varje dag och om du uppgraderar för 50kr får du tillgång till tester likt teoriprovet!
glasstrut0101 2021-07-26 15:07 ! Citera #
Jag använde mig av ”ta körkort” appen, läste inte ens hela boken, bara typ halva men fick ändå 61/65 poäng på teorin. Tycker absolut att det är värt att lägga ner dom pengarna på appen, man kan plugga vart man än är. Extremt smidigt

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor