Start > Körkortsforum > Till er som är nervösa

Till er som är nervösa

Tb 2021-07-22 11:44 ! Citera #
Gjorde teorin för första gången precis och fick 58/65. De senaste dagarna har varit hemska... haft ångest och gråtit varje kväll men igår så sa jag till mig själv att det är lugnt oavsett vad som händer. Detta hjälpte så mycket. Man måste säga till dig själv att det är okej om man kuggar. Det är inte hela världen, man får bara boka en ny tid och satsa igen! Det viktigaste är att man inte jämför sig med andra. Det gjorde jag vilket var super dåligt. Jag jämförde mig med hur mycket man hade pluggat och och bra man hade pluggat osv. Det viktigaste är att pluggar så man känner sig säker och talar om för dig själv att allt är okej. Ett sånt här inlägg behövde jag igår kväll och inte massa inlägg om att man borde ha pluggat mer. Du kommer fixa det, fixar du inte det denna gången gör du det nästa gång!!
IN 2021-08-28 08:47 ! Citera #
Exakt så känner jag! Tack för att du skrev detta, Behövde verkligen någon som ger hopp just nu. Körkortet har stressat upp mig så himla mycket och det blir inte bättre när alla andra runt omkring har körkort. Känner mig ur dålig på teorin har gjort en massa sluttest dom är dock godkända men mår ändå piss när jag tänker på teoriprovet. Ska göra risk 1 och 2 an på måndag och sedan blir det väl dags för teoriprovet.... Jag tar en dag i taget....
Gäst 2021-08-28 14:44 ! Citera #
Precis så försökte jag intala mig själv inför körprovet :D Och det var typ sant. Hade pengar, tid, ingen press. Men vad hände ? :x Jag var så jävla nervös så jag fick inte en minuts sömn dagen innan. :o Hjärnan fungerar på underliga sätt. Klarade ju skiten dock så ;) Teoriprovet var jag inte alls nervös inför av någon anledning. Körprovet var ångest som fan.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor