Start > Körkortsforum > Väldigt mörk bild på körkortet

Väldigt mörk bild på körkortet

Gäst 2021-07-21 17:48 ! Citera #
Hej alla!

Jag fick precis hem mitt körkort och tycker att mitt foto till kortet blev väldigt mörk? Känns som att de hade kunnat exponerat den lite, och att den är mörkare än andra körkortsfoton jag har sett. Är det någon som har varit med om liknande? :?
LN 2021-07-24 22:19 ! Citera #
Hej,

Jag har samma problem. Fick precis hem mitt körkort och den är alldeles för mörk. Inte som i automaten där jag tog bilden. Håller med att dom borde kunna justera det lite. Tänkte ringa och höra med dom på måndag. Berätta gärna hur du går vidare.

Mvh
Lina
Micke 2022-04-12 19:12 ! Citera #
Hej!
Hur gick det med att få bilden bytt till en som är bättre exponerad?

Med vänlig hälsning,
Micke
LN 2022-04-13 10:50 ! Citera #
Det gick åt helvete. De påstår att mitt ansikte är förstort så de var tvungna att förstora bilden alltså blir det mörkare.
Gäst 2022-04-13 16:55 ! Citera #
LN 2022-04-13
Det gick åt helvete. De påstår att mitt ansikte är förstort så de var tvungna att förstora bilden alltså blir det mörkare.
Du kan få numret till min plastikkirurg om du känner behov av att förminska ansiktet till när du förnyar kortet.
Gäst 2022-04-13 21:46 ! Citera #
LN 2022-04-13
Det gick åt helvete. De påstår att mitt ansikte är förstort så de var tvungna att förstora bilden alltså blir det mörkare.
:D haha. äh dra till med att du har en solbränna på ditt stora ansikte :lol: :lol:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo