Start > Körkortsforum > Kuggade andra gången

Kuggade andra gången

2 2021-07-16 12:35 ! Citera #
Körde upp för ca en timme sedan och jag kuggade för andra gången... känner mig så värdelös för det var verkligen en sak som hindrade mig från att få körkortet. När vi skulle svänga in från en korsning fick man inte åka direkt på höger fil utan fortsätta vänster eftersom att det är heldragen och jag såg det försent innan inspektören ingrep. Jag förstår fullständigt att det var mitt fel men det känns bara förjävligt. Jag såg hur inspektören ville verkligen inte kugga mig. Det gör verkligen ont.

Min självkänsla och motivation är så lågt just nu... nu måste jag hitta ny tid vilket lär ta en evighet :(
2 2021-07-16 14:49 ! Citera #
UPDATE: Fick tid nu på måndag!!!!! Nu jävlar ska jag ta det!!!
Salma 2021-07-16 16:36 ! Citera #
Nu tar du det :D
Gäst 2021-07-19 06:33 ! Citera #
Hur gick det
2 2021-07-19 09:57 ! Citera #
UPDATE!!!!

JAG FICK GODKÄNT!!!! TREJDE gången gillt
Linkopia 2021-07-19 13:30 ! Citera #
Stort grattis :)
M 2021-07-20 08:04 ! Citera #
Kuggade också för andra gången igår. Känner hopplöshet inför tredje gången nu men motiverande att höra att du klarade det! Körde du upp i samma stad eller har du kört upp i olika städer? Körde du mycket emellan dagarna du kuggade?
2 2021-07-20 12:04 ! Citera #
M 2021-07-20
Kuggade också för andra gången igår. Känner hopplöshet inför tredje gången nu men motiverande att höra att du klarade det! Körde du upp i samma stad eller har du kört upp i olika städer? Körde du mycket emellan dagarna du kuggade?
Jag förstår hur du känner dig, men det är bara att fortsätta kämpa! Jag var otroligt besviken när jag kuggande andra gången och körkortet kändes helt omöjligt, men du måste ha förtroende i dig själv. Mitt största tips är att komma väl förberedd, du ska känna att du kan köra från A till B utan att stressa (dock är det normalt att vara nervös under uppkörningen). Jag körde upp i Järfälla alla tre gånger eftersom att jag har övningskört massor där så det kändes rätt. Jag hade ca 3 dagar att övningsköra när jag kuggade och då övningskörde jag 3-4 gånger tills uppkörningen, fokuserade på de brister jag hade under förra uppkörningen!

Lycka till nu, jag vet att du kommer ta det :)
Anna 2021-07-23 12:17 ! Citera #
Hej!
Får jag fråga dig om de bara/speciellt testade dig på de moment som du blev underkänd på första gången?

Eller fanns det massa nya moment på denna uppkörningen?

Tack för hjälpen :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest