Start > Körkortsforum > Uppkörning/södertälje

Uppkörning/södertälje

Sy 2021-07-02 12:51 ! Citera #
Har hört att det är inte så många som klarar uppkörning i södertälje, stämmer det? Har nån kört upp där ?? Har snart min uppkörning där.
Gäst 2021-07-02 20:56 ! Citera #
Haka inte upp dig på vad folk säger för att sen gå dit med inställningen om att dom ändå kommer att underkänna dig.

Jag har kört upp 2 ggr i Södertälje, och ja, kuggat båda gångerna.
Helt och hållet rättvis bedömning med tanke på tabbarna jag gjorde. Hade ingenting med ”stränga” inspektörer att göra som överdrev. För det var inga småfel jag gjorde heller då ingripande förekom. Sen att jag var nervös och presterade sämre är inte deras problem.

Så, för din egen skull, lägg inte energi på att dom minsann kuggar majoriteten av uppkörningarna i Södertälje. Detta stämmer inte.

Och skulle så vara fallet så har majoriteten av dom kuggade gjort för många felaktigheter under sin körning så att inspektörerna måste underkänna körningen.

Det som suger är att nervositeten kan påverka körningen drastiskt när man sätts på prov. Men det är som sagt återigen inte inspektörerns problem.
Dom kan bara göra en bedömning utifrån din körning vid tillfället, och blir det allvarligare fel så, tyvärr.

Dom är fullt medvetna om ens nervositet och kan ha överseende med enstaka småfel som inte upprepas.

Fokusera du på din körning bara, särskilt det du eventuellt brister i och mängdträna tills det är dags.

Läs på här om vad folk kuggat för och undvik att göra dessa misstag.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 21:40
1
I går 18:15
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo