Start > Körkortsforum > Kuggad två gånge nu...

Kuggad två gånge nu...

Hopplös 2021-07-01 17:30 ! Citera #
Ja har kuggat två gånger nu o mitt teoriprov slutar gälla i August 16, orkar inte mer. De e liksom en till två stora missar ja gör på båda gångerna.

Har kört upp i Sollentuna båda gångerna o är så trött nu. Min trafikskola är heller inte särskilt peppande.
M 2021-07-01 19:07 ! Citera #
Ja så är det när man vill ta körkort här, väldigt svårt . Börja öva mer och försök hitta en tid innan teori löper ut. Förstår dig till 100, Kämpa kämpa. Du kommer klara det.
Olli 2021-07-02 00:15 ! Citera #
Kolla varje dag, det är många som avbokar. Min sambo kollar ofta och det är alltid någon som avbokar, men se till att boka direkt då alla är så snabba på att boka. Det kan liksom ta 2 minuter och så går det inte att boka längre då någon annan redan tagit det. Sollentuna, Järfälla och Farsta har jag hört är bland de svåraste att klara av uppkörningen i.

Förstår hur det känns, men ge inte upp!
Gäst 2021-07-02 16:16 ! Citera #
Det ska ju vara svårt, det är bra det. Utvidga dina kunskaper till nästa uppkörning.
G 2021-07-22 08:26 ! Citera #
Hej! Samma här, min teori går ut den 24 augusti :( Jag har bara haft en uppkörning och imorgon kl 07:30 har jag min andra. Jag har varit nervös hela månaden och jag får mardrömmar där jag kuggar och gör bort mig totalt. Min första uppkörning var en hemsk upplevelse, då min inspektör var väldig otrevlig, vilket gjorde att jag hade svårt att släppa det och kände mig inte alls självsäker i min körning. Detta är så klart mitt fel 100%, eftersom inspektören har ingen skyldighet att vara trevlig och jag måste kunna köra bra oavsett. Det är jätte svårt att hitta tider tyvärr och jag vet att jag förmodligen kommer få göra om teorin :(

Ett tips till dig från mig är att gå in på Trafikverket varje morgon, det brukar finnas lediga tider då!! Stort lycka till och uppdatera när du hittar tider//får körkortet!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov