Start > Körkortsforum > Hjälp/Tips till Teoriprov för …

Hjälp/Tips till Teoriprov för AM körkort.

Gäst 2021-06-26 04:59 ! Citera #
Hej
Jag ska skriva upp för allra första gången om 2 dagar och är otroligt nervös, har knappt någon aning hur det går till eller hur frågorna är formulerade, jag MÅSTE verkligen klara provet, har endast 1 chans på mig att klara det annars blir det inget ”åka moppe med kompisarna i sommar” annars måste jag vänta tills sista augusti.
Jag har läst igenom hela AM teoriboken och gjort ca 40 godkännda test (olika sidor) och känner mig helt ok säker men ändån inte för nervösiteten.
Jag behöver tips och råd inför provet, vad ska jag tänka på, bör jag vara nervös?, vilka frågor kommer?, vad kan jag träna mer på för att klara provet?
Jag ber er alla där ute och hjälpa mig! Tack
Döö 2021-06-28 03:37 ! Citera #
Tror inte du behöver vara så nervös. Det är inprincip likadana frågor som här bara att det är omformulerat. Läs igenom boken noggrant och gör några tester så har du det.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor