Start > Körkortsforum > Kuggade Min tredje uppkörning

Kuggade Min tredje uppkörning

Maja 2021-06-24 21:01 ! Citera #
Kuggade min tredje uppkörning för en vecka sen. Känner mig helt dum och inte duger till något. Hur gör ni ? Vill ha råd/tips om hur jag kan få godkänd. :(
Mia 2021-06-24 21:28 ! Citera #
Maja 2021-06-24
Kuggade min tredje uppkörning för en vecka sen. Känner mig helt dum och inte duger till något. Hur gör ni ? Vill ha råd/tips om hur jag kan få godkänd. :(
Hej Maja,

Hoppas det går bra nästa gång och all lycka!

Överdriv med att kolla på speglarna, döda vinkeln, inför en sväng släpp gasen, mjuk bromsa och vrid ratten som vanligt(korsa aldrig händerna). Sen så håll ditt lugn, vid kurvor släpp gasen, mjuk bromsa lite så att du kör fint och säkert för kurvan.

Träna back parkering, fick parkering och backa runt hörn.

Är vägen 70 väg se till att köra 67-68.

Jag hade min första uppkörning idag i högsbo och klarade på första, fick fram parkering, back parkering, och backa runt hörn samt ganska mycket vänster sväng/spanska svängen etc.

Det kommer gå så bra för dig och ge inte upp nu! Får jag fråga vart du körde upp?
Björn He 2021-06-24 21:30 ! Citera #
Exakt av vilka anledningar blev du kuggad?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov