Start > Körkortsforum > Kuggade. Kan jag boka ny tid d…

Kuggade. Kan jag boka ny tid direkt?

Gäst 2021-06-23 21:13 ! Citera #
Jag kuggade tyvärr på en sak som jag egentligen kan och jag inte behöver öva inför med lektioner och vill boka ny tid direkt. Kommer inspektören bry sig om att man bokat ny uppkörning samma vecka eller nära inpå?
Gäst 2021-06-23 22:49 ! Citera #
Gäst 2021-06-23
Jag kuggade tyvärr på en sak som jag egentligen kan och jag inte behöver öva inför med lektioner och vill boka ny tid direkt. Kommer inspektören bry sig om att man bokat ny uppkörning samma vecka eller nära inpå?
Du kan boka igen om du känner dig säker, du kommer inte kanske få samma instruktör. Det skall inte spela roll vet att många bokar direkt efter dom har kuggat så inget fel på det. Vart gjorde du uppkörningen?
Elin 2021-06-24 11:29 ! Citera #
Hej, jag kuggade på många delar men lyckades få en ny tid två dagar senare och klarade den. Om du känner att du kan köra men bara hade en dålig dag så kan du absolut köra upp igen.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor