Start > Körkortsforum > TIPS sökes körprov i sollentun…

TIPS sökes körprov i sollentuna

Gäst 2021-06-21 16:02 ! Citera #
Hejsan, jag har körprov nästa vecka och vill nu ha alla som helst tips från de som kört upp i sollentuna. Rutter, säkerhetskontrollerna osv.

Tacksam för alla svar
Calle 2021-06-21 16:54 ! Citera #
Jag hade uppkörning idag, (21/6) och jag kuggade. Klart det var lite bittert men jag insåg själv att jag gjort fel. Vi åkte på motorvägen och så sa hon ”ta nästa avfart”. Jag bromsade då på motorvägen och en stor lastbil åkte precis bakom mig. Det var inte så smart. Jag backade även runt hörn, fick parkera och åka i villaområde. Säkerhetskontrollen var bara att koll vindrutetorkaren. Lycka till!
boha 2021-06-21 16:59 ! Citera #
Hej det gäller att vara självsäker att du kan ”köra”
Gäst 2021-06-23 18:00 ! Citera #
Calle 2021-06-21
Jag hade uppkörning idag, (21/6) och jag kuggade. Klart det var lite bittert men jag insåg själv att jag gjort fel. Vi åkte på motorvägen och så sa hon ”ta nästa avfart”. Jag bromsade då på motorvägen och en stor lastbil åkte precis bakom mig. Det var inte så smart. Jag backade även runt hörn, fick parkera och åka i villaområde. Säkerhetskontrollen var bara att koll vindrutetorkaren. Lycka till!
Jäklar, okej, tack för svaret ändå. Var det du själv som fick välja parkering eller sa inspektören här kan du parkera ?
Gäst 2021-06-23 18:06 ! Citera #
Undrar en sak till, körde ni på landsvägarna eller struntar inspektörerna på de helt ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor