Start > Körkortsforum > Uppkörning tider

Uppkörning tider

Gäst 2021-06-21 00:20 ! Citera #
Jag kuggade min första uppkörning för 1 månad sedan och nu försöker jag hitta tid som är inte i november/december månad. Jag har frågat min vänner som har körkort och de säger att man ska kolla varje dag på trafikverkets hemsida men jag har gjort det längre nu och jag hittar inte plats. så min fråga är om det finns annat sätt man kan göra så att man kan se de tider som folk avbokar ?
Gäst 2021-06-21 08:24 ! Citera #
Tips: sitt inte upp på nätterna och leta tider. Ingen lämnar återbud på en uppkörning mitt i natten. Kolla istället på morgonen eller mitt på dagen. Dvs helat tiden när folk normalt lämnar återbud på en uppkörning. T ex om någon har kuggat på skrivningen idag på em så kanske de går in och lämnar återbud på körning efter det... Och då finns det chans att du hittar en återlämnad tid. Men tänk på att du inte är ensam om att sitta och leta tider..
Pau 2021-06-22 14:39 ! Citera #
Kolla tider mellan 7 och 8 på morgonen. Jag har hittat massa tider när jag kollat dem klockslagen, mest i början av veckan av någon anledning, så kolla då! Lycka till<3 :D
Gäst 2021-06-28 17:41 ! Citera #
Pau 2021-06-22
Kolla tider mellan 7 och 8 på morgonen. Jag har hittat massa tider när jag kollat dem klockslagen, mest i början av veckan av någon anledning, så kolla då! Lycka till<3 :D
Vart det nyligen ?
Gäst 2021-07-03 20:22 ! Citera #
Japp samma för mig

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor