Start > Körkortsforum > Uppkörning i Norrtälje

Uppkörning i Norrtälje

Amanda 2021-06-19 13:34 ! Citera #
Hej! Jag har uppkörning i Norrtälje 29/6 och undrar ifall någon av er har lite tips och sånt inför uppkörningen? Skulle vara jättesnällt ifall någon skulle orka skriva lite tips och saker man ska tänka på. Tack på förhand! :)
Katten 2021-08-21 11:54 ! Citera #
Hej! Synd att du inte fick något svar! Jag har uppkörning i Norrtälje nästa vecka. Skulle du (eller någon annan som också haft det) kunna berätta lite om hur det var? Var fick du köra? Hur gick det?
Gäst 2021-08-22 17:38 ! Citera #
Katten 2021-08-21
Hej! Synd att du inte fick något svar! Jag har uppkörning i Norrtälje nästa vecka. Skulle du (eller någon annan som också haft det) kunna berätta lite om hur det var? Var fick du köra? Hur gick det?
Körde upp för två veckor sedan (kuggade dock)

Vänster ut från Trafikverket (Kaserngatan-Astrid Lindgrens gata) mot stora rondellen sedan andra utfarten, följa skyltar mot Helsingfors (E18).

Vänstersväng mot Björknäs, sen svänga höger vid skylt s:a Kaggeboda (in på Skogsviksvägen) och vända på ombedd plats.

Sedan följa skyltar först mot Norrtälje men sedan Björnö (körde av E18 vid avfart 194).

Sedan blev det Björnövägen-Carl Bondes väg-Drottning Kristinas väg-någon liten gata upp till Gustav Adolfs väg-Stockholmsvägen-Regementsgatan fram till Trafikverket igen.

Tänk på din hastighet, var beredd när du kör in i områden där högerregeln gäller. Vet att området runt sjukhuset får många köra i (Esplanaden). Som säkerhetskontroll fick jag kolla broms- och styrservo.
Katten 2021-08-23 09:53 ! Citera #
Tack så mycket för beskrivningen! Hoppas det går bättre för dig nästa gång!
Gäst 2021-08-31 14:49 ! Citera #
Katten 2021-08-21
Hej! Synd att du inte fick något svar! Jag har uppkörning i Norrtälje nästa vecka. Skulle du (eller någon annan som också haft det) kunna berätta lite om hur det var? Var fick du köra? Hur gick det?
Hur gick det? :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor