Start > Körkortsforum > Hur hade ni gjort?

Hur hade ni gjort?

Gäst 2021-06-17 13:03 ! Citera #
Hade en körlektion igår, priset var 700kr första gången då det var en ”testlektion”. Men väl på plats så sa hon att jag bara får köra runt villaområden, ELLER då kan jag lägga till 600kr för att köra en vanlig lektion. När vi var klara sa hon stt jsg kubde meila supporten så att dem kan fixa så att jag betalar 600 extra.. känns lite drygt. Hon sa antingen det eller så kan jsg vänta på en faktura. Tror ni dem är seriösa? Känns drygt att betala 600 extra bara för att man körde på andra vägar..
Gäst 2021-06-17 16:39 ! Citera #
Värsta jag hört :lol: en trafiklektion är ju en trafiklektion! Absolut om trafiklektionen och testlektionen är olika långa, men om de är exakt lika långa så är det ju konstigt att de skulle kosta olika?!
Gäst 2021-06-17 17:18 ! Citera #
Japp tycker också det är löjligt, låter som ett scam metod.
Gäst 2021-06-17 18:53 ! Citera #
Öööhh då innebär det att du också fick köra dubbelt så lång tid?Eftersom du (nästan) betalade för en dubbellektion? Så det fick du väl åtminstone??

Vad är deras ordinarie priser för en lektion annars?
Om den extra avgiften enbart innebar att du fick köra i andra ”miljöer” men inte fick mer körtid så är det sjukt dyrt.
För 1300 för EN lektion är ju stört. Det kostar fan en uppkörning med trafikverkets bil.
Gäst 2021-06-17 21:38 ! Citera #
Gäst 2021-06-17
Öööhh då innebär det att du också fick köra dubbelt så lång tid?Eftersom du (nästan) betalade för en dubbellektion? Så det fick du väl åtminstone??

Vad är deras ordinarie priser för en lektion annars?
Om den extra avgiften enbart innebar att du fick köra i andra ”miljöer” men inte fick mer körtid så är det sjukt dyrt.
För 1300 för EN lektion är ju stört. Det kostar fan en uppkörning med trafikverkets bil.
Testlektion är 80 min i villaområden, jag fick lägga till 600kr för att hon skulle gå med på att vi kan åka 80 min i andra miljöer, eftersom test = nybörjare. Har inte betalat än, tycker det känns väldigt dåligt av dem. Hade avbokat om jag visste
Magda 2021-06-17 23:31 ! Citera #
Byt till en körskola som är ansluten till STR

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 19:43
2
I dag 17:01
24
I dag 15:26
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor