Start > Körkortsforum > Göteborg högsbo & Hisingen

Göteborg högsbo & Hisingen

GästS 2021-06-14 10:32 ! Citera #
Hej alla,

Jag undrar om någon har nyligen kört upp i Högsbo eller Hisingen (Göteborg)? Isåfall, vilken rutt tog ni och fick ni någon säkerhetskontroll?

Tackar!
Hisingen 2021-06-14 17:31 ! Citera #
Hej!

Jag körde upp två gånger och ena gången var runtom Biskopsgårdens industriområde och då kuggade jag, andra gånger körde jag upp runt munkebäckstorget och östra sjukhuset och klarade det. Kan tillägga att båda gångerna hade jag bokat uppkörning för Hisingen. Det är väldigt olika rutter du kan få och det behöver inte specifikt vara på Hisingen om du har bokat Hisingen.
GästS 2021-06-15 00:01 ! Citera #
Tack så mycket för ditt svar. Nu så avokade jag min uppkörning i Hisingen då jag fick en tidigare tid på högsbo. Det är min första gång så tänkte kolla om du eller andra har några tips?

Var det någon särskild anledning varför du/ni kuggade och fick du/ni någon säkerhetskontroll?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest