Start > Körkortsforum > Förtur/Tider

Förtur/Tider

Gasten 2021-06-10 16:58 ! Citera #
Någon som vet hur det ser ut med förtur till tider? Misslyckade på första uppkörningen men finns inga tider de närmsta 4 månaderna ändå, hur har ni som försökt flera gånger gått till väga?
Gäst 2021-06-10 20:31 ! Citera #
Finns det visst.
Tider som avbokas osv släpps med jämna mellanrum, men försvinner snabbt som faan.

Så uppdatera sidan, all vaken tid när du har möjlighet, oavsett tid på dygnet, så garanterar jag att det kommer dyka upp.
Gäst 2021-06-10 20:44 ! Citera #
Jag har kört 7 gånger på 6 veckor, så tider finns det ^^ det gäller bara att sitta och uppdatera
Gäst 2021-06-10 21:17 ! Citera #
Senaste gäst - på riktigt..? Du insåg inte efter typ andra försöket att du kanske inte är redo? Det är ju pga sådana som dig som det inte finns några tider lediga.
Gasten 2021-06-11 00:06 ! Citera #
Läste någonstans att dem har testat att ringa trafikverket och fått tid, någon som vet om det stämmer?
El capo 2021-06-11 05:57 ! Citera #
Gäst 2021-06-10
Jag har kört 7 gånger på 6 veckor, så tider finns det ^^ det gäller bara att sitta och uppdatera
Istället för att chansa, förberett väl och köra, därför finns inga lediga tider för såna som du , jag kuggades första gång, och fick en tid 1 månad senare , under den tiden övningskörde jag varje dag timmar , och sista vecka 3 gånger per dag , gjorde uppkörning och klarade det , samtidigt du måste kolla vilka område du kuggades och öva för när du gör uppkörning dom kollar extra noga det .
Gäst 2021-06-11 10:22 ! Citera #
Någon förtur vet jag inget om. Tror att man har förtur om man kör upp för första gången (kan ha fel), däremot hade jag en uppkörning för 2v sedan och kuggade, jag va inne varje dag och hittade sedan en ny tid inom den veckan. Dock sökte jag överallt Jag va beredd på att köra i en annan stad om det behövdes. Man får sitta lite maniskt och söka söka uppdatera flera gånger om dagen.
Teger 2021-06-11 10:56 ! Citera #
^^ klarade du det då?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo